سعید عزت اللهی به روستوف پیوست

تبلیغات

سعید عزت اللهی به روستوف پیوست


با قراردادی 4 ساله

سعید عزت اللهی به روستوف پیوست

سعید عزت اللهی بازیکن سابق اتلکتیکو مادرید با روستوف به توافق رسید.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت اللهی امروز بعد از توافق با مسوولان باشگاه روستوف قراردادی 4 ساله با روستوف امضا کرد. او در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

درحال حاضر سردار آزمون هم به عنوان بازیکن قرضی در تیم روستوف بازی می‌کند و سعید عزت‌اللهی دومین ایرانی است که به این تیم روسی پیوسته است.

 

 



استقلال مظلومی این شکلی خواهد بود (عکس)

آبی پررنگ در تب و تاب شروع لیگ

استقلال مظلومی این شکلی خواهد بود (عکس)

رونمایی از ترکیب جدید استقلال با هدایت پرویز مظلومی با شکست به اتمام رسید .

 

 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که چند روزی از پایان فصل بدنسازی استقلالی ها می‌ گذرد، آبی ها در دو بازی تدارکاتی قبلی خود نتوانستند نتایج خوبی بگیرند. این تیم برابر نیروی زمینی به تساوی بدون گل رضایت داد و برابر پیکان هم یک بر صفر شکست خورد تا در حالی که 9 روز به شروع اولین بازی استقلال در لیگ‌برتر بیشتر باقی نمانده است، نگرانی ها بالا بگیرد.

هر چند که پرویز مظلومی معتقد است بازی های تدارکاتی نتیجه اش چندان مهم نیست، با این حال این تیم فرصت کمی دارد تا برای شروع لیگ‌برتر آماده بشود. با نگاهی به بازیکنانی که در تمرینات استقلال حضور دارند، می‌ توان ترکیب این تیم را از هم اکنون حدس زد.

دروازه‌بان
مهدی رحمتی بی تردید در لیگ پانزدهم گلر اول استقلال خواهد بود، او بعد از یک فصل دوری از این تیم امیدوار است بار دیگر خاطرات خوب گذشته را تکرار کند ؛ او که امروز بعد از گل خورده مقابل پیکان مورد انتقاد روزنامه های ورزشی قرار گرفت باید خود را آماده رقابت با وحیدطالب لو کند که منتظر لغزش احتمالی اش است.

مدافعان
با توجه به ترکیبی که مظلومی در دو بازی دوستانه از آن استفاده کرده به نظر می‌ رسد با شروع فصل امین حاج محمدی و حنیف عمران‌زاده دو دفاع وسط این تیم در بیشتر بازی ها باشند. استقلال در دفاع راست میلاد فخرالدینی را در ترکیب ثابتش می‌ بیند و در دفاع چپ هم میثم مجیدی. اگر بیک‌زاده در استقلال ماندنی شود مجیدی کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال خواهد داشت. البته استقلال در پست دفاع وسط هرائر مگویان را هم دارد و حاج محمدی و عمران‌زاده برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی چندان بی رقیب هم نیستند.

هافبک ها
تقریبا همه مطمئن هستند که روزبه چشمی و امید ابراهیمی دو هافبک دفاعی ثابت آبی ها در لیگ پانزدهم خواهند بود و بازیکنی مثل خرسندنیا بسیار کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت این تیم دارند. آبی ها در پست هافبک راست خسرو حیدری ملی‌پوش را دارند که البته علیرضا رمضانی جوان هم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بدون شانس نیست. در سمت چپ هم آبی ها می‌ توانند از بازیکنانی مثل بهنام برزای، محسن کریمی و حتی یعقوب کریمی در صورتی که بتواند رضایت نامه اش را از سپاهان بگیرد، استفاده کنند. بی تردید کرار جاسم گزینه اصلی آبی ها برای قرار گرفتن در پست پشت مهاجم است .نکته جالب حضور ریوالدو در ترکیب استقلال است ، هافبکی که شبیه جواد نکونام بازی می کند اما ظاهرا بعنوان پلی میکر به استقلال آمده است .

مهاجمان
استقلال در حال حاضر فقط دو مهاجم تخصصی دارد که به احتمال فراوان از سجاد شهباززاده به عنوان تک مهاجم این تیم استفاده خواهد شد. البته آبی ها آرش برهانی را هم در لیست خود می‌ بینند که می‌ تواند یک ذخیره مطمئن لقب بگیرد. البته استقلال قرار است یک مهاجم کروات با نام پروبیچ را جذب کند که گفته می‌شود مظلومی روی توانایی او در گلزنی حساب ویژه ای باز کرده است.

ترکیب احتمالی استقلال
استقلال باید 9 روز دیگر اولین بازی خود را در لیگ‌برتر با سیاه جامگان انجام بدهد. این تیم تنها حنیف عمران‌زاده را در اختیار ندارد و بقیه بازیکنان می‌ توانند برای این تیم بازی کنند. ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:
مهدی رحمتی، روزبه چشمی، امین حاج محمدی، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، کرار جاسم، خسرو حیدری، بهنام برزای و سجاد شهباززاده

 



احتمال تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران

11تیم ممنوع افعالیت شدند

احتمال تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران

درحالیکه کمی بیش از یک هفته به آغاز لیگ برتر در دوره پانزدهم باقی مانده است ، نامه ای با امضای دبیرکل فدراسیون به سازمان لیگ رسیده که 11 تیم را از فعالیت و دریافت خدمات اداری منع می کند.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا بهروان امروز (سه شنبه) در گفت و گو با رادیو ورزش در پاسخ به پرسشی مبنی بر ممنوعیت فعالیت این 11 تیم گفت: تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، نفت، پیکان، ملوان، ذوب آهن، استقلال اهواز، تراکتورسازی تبریز، گسترش فولاد و دو تیم دیگر به دلیل داشتن شاکی خصوصی از فعالیت منع شدند.

در این نامه تاکید شده است حدود 60 تیم از لیگ برتر، لیگ دسته اول و ... به دلیل داشتن بدهی نمی‌توانند فعالیت فوتبالی داشته باشند!

اما چگونه ممکن است که در این فاصله کوتاه تا آغاز لیگ این تیم ها به سروسامان مالی برسند ؟ رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان این جمله در مورد اینکه با این شرایط لیگ برتر در آستانه تعطیلی قرار می‌گیرد، گفت: بله، فدراسیون فوتبال رسماً اعلام کرده که ارائه خدمات به این تیم‌ها ممنوع است. اگر دوستان تلاشی نکنند نمی‌توانیم خدماتی به آنها بدهیم. در نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال تأکید شده است این تیم‌ها نمی‌توانند فعالیت فوتبالی داشته باشند و در لیگ برتر شرکت کنند.

بهروان در این لحظه فکری به ذهنش رسید و ادامه داد: تیم‌هایی که به آنها اشاره شد بدهی انباشته دارند که نمی‌توان تمام آن را یک جا پرداخت کرد. نظر من و سایر دوستان این است که زمانی را برای پرداخت مثلاً 30 درصد بدهی‌ها تعیین کنیم، کاری که فیفا برای بدهکاران می‌کند و زمانی را برای آنها درنظر می‌گیرد و اگر در این زمان نسبت به پرداخت بدهی‌ها اقدام نشود منجر به کسر امتیاز از تیم مورد نظر خواهد شد. به اعتقاد من این اقدام عملی و شدنی است.

وی با تایید تصمیم دبیرکل در انشای نامه گفت: در خصوص نامه‌ای که روز گذشته به سازمان لیگ رسیده است باید بگویم که تصمیم خوبی گرفته شده و هم کمیته انضباطی و هم دبیرکل فدراسیون فوتبال ورود جدی به این مسئله داشته‌اند اما باید راهکاری برای این موضوع نیز در نظر گرفته شود.

البته به نظر می رسد کماکان برگزاری لیگ مهمتر از رسیدگی به شکایات است که اگر چنین نبود جمع تیم های بدهکار فوتبال ایران به 60 نمی رسید.


پاسخ برانکو به هیئت مدیره پرسپولیس

دفاعیه پروفسور مقابل شک و شبهات

پاسخ برانکو به هیئت مدیره پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: نمی‌دانم کدام بازیکن خوبی رضایت می‌دهد برای تست بیاید. شاید بازیکنانی که در حد پرسپولیس نباشند تست بدهند. ما حتی دروازه‌بان می‌خواستیم، اما ایرانی‌ها حاضر نشدند تست بدهند.

 

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ درباره شرایط تمرینات پرسپولیس گفت: اینجا احساس خوبی داریم، شرایط خوبی برای کار وجود دارد و آرامش هست. خیلی کار کردیم و فکر می‌کنم کادر فنی‌ به تمام اهدافی که از قبل تعیین کرده بود رسیده است. تنها مشکل این بود سطح آمادگی همه بازیکنان یکسان نبود. بعضی از بازیکنان در زمان‌های متفاوت به تیم ملحق شدند. همان طور که می‌دانید تمرینات آماده‌سازی ما در تهران با 6 بازیکن بود که 2 نفر یعنی قاسمی و اسماعیل‌زاده رفتند.

وی افزود: بعد از 20 روز سایر بازیکنان به تیم ملحق شدند. طبیعی است سطح آمادگی همه بازیکنان یکسان نباشد و حداقل یک ماه وقت لازم است تا همه به سطح آمادگی یکسان برسند، اما از تلاش و میل به کار بازیکنان راضی هستم. آنها زحمت کشیدند و تمام فشارها را تحمل کردند. به خاطر این استقامت به بازیکنان تبریک می‌گویم و این موضوع رضایت کامل مرا در پی داشته است.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بازیکنان و محرومانی که سرخ‌پوشان در نخستین مسابقه خود در لیگ دارند، اظهار داشت: در این مدت در اردو خوب کار کردیم و فقط ماریچ در بین بازیکنان مصدومیت کمی داشت که در دو بازی تدارکاتی اول نبود و حالا با رفع شدن مصدومیتش در بازی دیگر حضور دارد. مشکل دیگر محرومیت برخی بازیکنان مانند سوشا است که کار ما را در لیگ سخت می‌کند. شعبانی هنوز قرارداد نبسته و مایکل هم به تیم اضافه نشده، نورمحمدی و عالیشاه هم محروم هستند، به همین دلیل برای بازی اول مشکل بزرگی داریم. حیدریه و مسلمان دو سه روز پیش به تیم اضافه شدند و زمان زیادی لازم است به آمادگی سایر بازیکنان برسند.

* تفاوتی بین بازیکنان اصلی و ذخیره وجود ندارد

برانکو در پاسخ به این سوال که بین بازیکنان ذخیره و اصلی تفاوت زیادی به چشم می‌خورد و برخی بازیکنان مانند علیپور و کمندانی تجربه زیادی ندارند نظر شما در این باره چیست، عنوان کرد: چطور به این نتیجه رسیدید که اختلاف زیاد است؟ ما با ترک‌ها بازی کردیم، به نظر شما کدام نیمه بهتر بود؟ یا در بازی با ترینیداد و توباگو کدام نیمه بازی روانی داشتیم؟ تفاوتی بین بازیکنان اصلی و ذخیره وجود ندارد و این قدرت تیم ماست. در واقع می‌توانم بگویم این موضوع آسایش خیال برای مربی است. کمندانی، علیپور و رحمتی می‌توانند بازی کنند. امیدوارم حیدریه و مسلمان را هم ببینیم.

وی افزود: ما 13 بازیکن جوان داریم؛ محمد انصاری که برای تست آمد خودش را به تیم تحمیل کرد و قطعا مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین جا باید چند مطلب را بگویم: الان برای شما سرمایه‌های پرسپولیس را می‌شمارم که بازیکنان 23 سال و کمتر از 23 سال هستند. مرتضی قدیمی‌پور، رضاییان، انصاری، نورالهی، حیدریه، کامیابی نیا که البته 26 ساله است، کمندانی، رحمتی، احمدزاه، طارمی، علیپور، امید و علی فاطمی 13 بازیکن جوان هستند؛ یعنی نصف تیم که 23 سال و زیر 23 سال هستند که در بین آنها بازیکنان با تجربه‌ای مانند نورمحمدی و بنگر هم داریم. باید این را مد نظر داشته باشید بازی‌های تدارکاتی ما بدون بازیکنان خارجی بوده است.

* انتظارات هواداران همیشه بالاست

برانکو در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید با این صحبت‌ها انتظار هواداران بالا رود، تصریح کرد: هواداران همیشه حق دارند و انتظاراتشان همیشه بالاست. آنها انتظار دارند پرسپولیس در بالای جدول باشد و برای قهرمانی بجنگد. با وجود همه مشکلاتی که داشتیم،هواداران فقط بازی خوب و نتیجه را مد نظر دارند. اما باید بگویم چطور در مدت کوتاه توانستیم با وجود مشکلاتی که داشتیم تیم را ببندیم.

وی همچنین درباره خبری که اعلام شده پرسپولیس نمی‌تواند به دلیل مشکلات مالی در فصل نقل و انتقالات بازیکن بخرد، اظهار داشت: خبر بدی است. اما اطلاعی در این باره ندارم و از شما این موضوع را می‌شنوم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه شما به دنبال دفاع چپ بود، چه فکری برای این موضوع کردید، گفت: حاتمی، حیدری و انصاری هم می‌توانند در این پست بازی کنند، اما انصاری و حیدری تمرینات کمی داشته‌اند و دیر به تیم رسیده‌اند.

* هیچ بازیکن خوبی حاضر نمی‌شود تست بدهد

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارات زادمهر عضو هیات مدیره مبنی براینکه گفته بازیکنان خارجی بدون اینکه در تمرینات باشند جذب نمی‌شوند و باید تست بدهند، در این باره با شما صحبت شده، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم نشنیدم. با من صحبتی نشده است. هیات مدیره احتمالا در این باره تصمیم گرفته است. این رویه خوب است، اما نمی‌دانم کدام بازیکن خوبی رضایت می‌دهد برای تست بیاید. شاید بازیکنانی که در حد پرسپولیس نباشند تست بدهند. ما حتی دروازه‌بان می‌خواستیم، اما ایرانی‌ها حاضر نشدند تست بدهند. بازیکنانی که از لیگ یک هم بودند حاضر نشدند تست بدهند.

وی همچنین درباره اینکه به عنوان کارشناس ضعف پرسپولیس را در کجا می‌دانید، عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم. من مربی پرسپولیس هستم و نمی‌توانم نقاط قوت و ضعف تیم را بگویم.

برانکو در پاسخ به این سوال که درباره مهاجم چه کار کردید، گفت: این را از کمیته فنی باشگاه بپرسید، آنها در جریان هستند، کار من فقط تمرین و کار است.

سرمربی پرسپولیس همچنین در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه در تهران برنامه‌تان برای اردو و بازی تدارکاتی چیست، اظهار داشت: تا شروع فصل بازی نخواهیم داشت، اما در طی فصل بین دو بازی سعی می‌کنیم بازی تدارکاتی داشته باشیم.

* پرسپولیس بهترین هواداران دنیا را دارد

برانکو در پایان در پاسخ به این سوال که صحبت شما با هواداران چیست، گفت: فقط می‌گویم پرسپولیس بهترین هواداران دنیا را دارد. هوادارانی که با احساس به باشگاه وصل هستند و استحقاق این را دارند تیم مورد علاقه‌شان برای قهرمانی بجنگد. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا جواب هواداران را با کار خوب بدهیم. در فاز ایجاد یک پرسپولیس قدرتمند هستیم و این 4 بازیکن جوانی که شمردم نیاز به حمایت دارند، به آنها باید اعتماد شود که قطعا این حمایت‌ها در نتیجه‌گیری خوب بازیکنان موثر است، حتی اگر در برخی مسابقات بازی خوبی نداشته باشند. این حمایت‌ها لازم است و بازیکنان نیز جواب این حمایت‌ها را با کار خوب می‌دهند. بازیکنان استحقاق حمایت از سوی باشگاه و هواداران را دارند.

 



از عصبانيت صادقي تا پيراهن شماره7 استقلال

از عصبانيت صادقي تا پيراهن شماره7 استقلال

Downloadبراي دانلود ويدئو كليك كنيد

 

از عصبانيت صادقي تا پيراهن شماره7 استقلال 

 

 

7يعني استقلال 

7با استقلال جور مياد

پس كليپو دانلود كن

 



برنامه کامل هفته اول تا پنجم لیگ برتر پانزدهم

برنامه کامل هفته اول تا پنجم لیگ برتر پانزدهم

کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه کامل هفته اول تا پنجم پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.

 

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، برنامه رقابت های فوق به شرح زیر است:

هفته اول _ گرامیداشت روزاهدای خون (اهدای خون - احیای زندگی)

پنج شنبه8 مرداد 94
فولاد مبارکه سپاهان-استقلال خوزستان - ساعت 19:35 - صنعتی خوزستان ورزشگاه فولاد شهر
صبای قم - استقلال اهواز - ساعت: 19:35- ورزشگاه یادگار امام(ره) قم
سایپا - گسترش فولاد تبریز- ساعت: 19:35 – ورزشگاه پاس قوامین
سیاه جامگان مشهد - استقلال تهران - ساعت: 18:00 - ورزشگاه ثامن مشهد
جمعه 9 مرداد 94
ملوان بندر انزلی - ذوب آهن - ساعت: 18:50 - ورزشگاه تختی انزلی
تراکتورسازی تبریز - نفت تهران - ساعت: 18:00 - ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز
پرسپولیس - پدیده مشهد- ساعت: 19:35 - ورزشگاه آزادی تهران
فولاد خوزستان - راه آهن /پیکان - ساعت: 19:35 - ورزشگاه غدیر اهواز

هفته دوم _ بزرگداشت روز خبرنگار (سالروز شهادت صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران)

پنجشنبه 15 مرداد 94
پدیده خراسان – فولاد خوزستان – ساعت 18 – ورزشگاه ثامن مشهد
نفت تهران – صبای قم – ساعت 19:30 – ورزشگاه تختی تهران
استقلال خوزستان – پرسپولیس – ساعت 19:30 – ورزشگاه غدیر اهواز
پیکان/ راه‌آهن – سایپا – زمان و مکان برگزاری بازی متعاقبأ اعلام خواهد شد.
جمعه 16مرداد 94
گسترش فولاد تبریز – تراکتورسازی تبریز- ساعت 18:30 – ورزشگاه یادرگار امام (ره) تبریز
ذوب آهن اصفهان – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – ساعت 19:30 – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
استقلال اهواز – سیاه جامگان مشهد - ساعت 19:30- ورزشگاه تختی اهواز
استقلال تهران – ملوان بندر انزلی - ساعت 19:30 - ورزشگاه آزادی

هفته سوم_ بزرگداشت روز مقاومت اسلامی و ولادت باسعادت حضرت معصومه (س)

پنجشنبه 22 مرداد94
ملوان بندر انزلی – استقلال اهواز- ساعت 18:30 – ورزشگاه تختی انزلی
سیاه جامگان مشهد – نفت تهران – ساعت 17:45 – ورزشگاه ثامن مشهد
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – پرسپولیس – ساعت 19:25 – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
صبای قم – گسترش فولاد تبریز- ساعت 19:25 – ورزشگاه یادرگارامام(ره) قم
جمعه 23 مرداد 94
فولاد خوزستان – استقلال خوزستان – ساعت 19:20 – ورزشگاه غدیراهواز
تراکتورسازی تبریز – پیکان/ راه‌آهن- ساعت 18:30 – ورزشگاه یادگارامام(ره) تبریز
سایپا – پدیده خراسان – ساعت 19:25 – ورزشگاه پاس قوامین تهران
استقلال تهران – ذوب آهن اصفهان – ساعت 19:20 – ورزشگاه آزادی تهران

هفته چهارم _ بزرگداشت روز جهانی مسجد و آغاز هفته دولت

چهارشنبه28 مرداد 94
نفت تهران – ملوان بندر انزلی – ساعت 19:15 – ورزشگاه تختی تهران
پنجشنبه 29 مرداد 94
پرسپولیس – ذوب آهن اصفهان - ساعت 19:15- ورزشگاه آزادی تهران
فولاد مبارکه سپاهان – فولاد خوزستان - ساعت 19:15 – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
استقلال خوزستان – سایپا - ساعت 19:15 – ورزشگاه غدیر اهواز
گسترش فولاد تبریز – سیاه جامگان مشهد - ساعت 18:30– ورزشگاه اختصاصی گسترش تبریز
جمعه 30 مرداد 94
پدیده خراسان – تراکتورسازی تبریز – ساعت 17:30 – ورزشگاه ثامن مشهد
پیکان/راه‌آهن‌ - صبای قم – زمان و مکان بازی متعاقبأ اعلام می شود.
استقلال اهواز – استقلال تهران – ساعت 19:15 – ورزشگاه غدیراهواز

هفته پنجم _ ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) و روز کارمند

سه شنبه 3 شهریور 94
فولاد خوزستان – پرسپولیس – ساعت 19:05 – ورزشگاه غدیر اهواز
ملوان بندر انزلی – گسترش فولاد تبریز- ساعت 18:15 – ورزشگاه تختی انزلی
سایپا – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – ساعت 19:10 – ورزشگاه پاس قوامین تهران
چهار شنبه 4 شهریور 94
تراکتورسازی تبریز – استقلال خوزستان – ساعت 18:15 – ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز
ذوب آهن اصفهان – استقلال اهواز- ساعت 19:10 –ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
سیاه جامگان مشهد – پیکان/ راه آ‌هن – 17:30 - ورزشگاه ثامن مشهد
صبای قم – پدیده خراسان – 19:10 – ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

جمعه 20 شهریور 94
استقلال تهران – نفت تهران – ساعت 18:45 – ورزشگاه آزادی

لازم به ذکر است به دلیل حضور تیم نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیدار این تیم با استقلال تهران معوقه و در تاریخ 20 شهریور 94 برگزار می شود.

 



پرتاب اسکناس به سوی سپ بلاتر (عکس)

جنجال در زوریخ

پرتاب اسکناس به سوی سپ بلاتر (عکس)

سیمون برودکین، کمدین بریتانیایی، با پرتاب اسکناس های تقلبی به سوی سپ بلاتر، رئیس مستعفی فیفا، ‏کنفرانس مطبوعاتی امروز او را مختل کرد.‏

 

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از رسوایی اخیر فیفا، بلاتر از مقامش استعفا کرد و امروز مشخص شد ‏انتخابات بعدی ریاست فیفا روز 26 فوریه 2016 (7 اسفند) برگزار خواهد شد. پس از اعلام این خبر، ‏بلاتر در حال صحبت با خبرنگاران بود که برودکین با در دست داشتن یک بسته اسکناس ها جعلی به سمت میز بلاتر رفت و سخنان او را قطع کرد.‏ برودکین اسکناس ها را روی میز گذاشت و گفت:" این پیشنهاد کره شمالی برای میزبانی جام جهانی 2026 است!"
او سپس شروع به صحبت برای خبرنگاران کرد و در مقابل، بلاتر از مسئولان امنیتی خواست تا او را از محل کنفرانس خارج کنند. اما پیش از اینکه ماموران امنیتی بتوانند برودکین را بیرون ببرند، او اسکناس ها را به سمت بلاتر پرتاب کرد.
بعد از این اتفاق بلاتر محل را برای دقایقی ترک کرد و بعد از برداشتن همه اسکناس ها، او کنفرانس مطمبوعاتی اش را از سر گرفت. او در اشاره به این اتفاق گفت:" من به مادر درگذشته ام تماس گرفتم و او گفت نگران نباش، این به خاطر تربیت نادرست است!"







پلیس سوئیس دو روز قبل از انتخابات قبلی ریاست فیفا که دو ماه پیش برگزار شد، 14 عضو سابق و فعلی ‏فیفا را دستگیر کرد و این مسئله باعث شد تا بلاتر علی رغم پیروزی در انتخابات مقابل پرن علی بن ‏حسین، از مقامش استعفا بدهد.‏
البته علی رغم همه انتقادهایی که از بلاتر در سال های اخیر شده، او هنوز به طور رسمی با هیچ اتهامی ‏مواجه نیست.‏

 



اعلام تاریخ دیدار رفت و برگشت دربی پایتخت

8 آبان 94 و 27 فروردین 95

اعلام تاریخ دیدار رفت و برگشت دربی پایتخت

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برنامه کامل لیگ برتر بعد از صدور رای کمیته استیناف اعلام می‌شود.

 

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت سازمان لیگ، غلامرضا بهروان گفت: برنامه کامل 30 هفته لیگ برتر آماده و نزد رئیس سازمان لیگ است. علت اینکه ما فقط برنامه هفته اول تا پنجم را در سایت رسمی سازمان لیگ اعلام کرده‌ایم به دلیل این است که هنوز رای کمیته استیناف در خصوص تیم‌های راه‌آهن و پیکان صادر نشده است.

وی افزود: به محض اینکه این رای صادر شود، ما برنامه مسابقات را به صورت کامل تا هفته سی‌ام اعلام خواهیم کرد.

بهروان عنوان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده و احتمالات در نظر گرفته شده، دیدار رفت دربی پایتخت در تاریخ جمعه 8 آبان 94 و دیدار برگشت دربی جمعه 27 فروردین 95 برگزار می‌شود.

 



پیشنهاد رئال بتیس به سعید عزت الهی

ادعای موندو دپورتیوو

پیشنهاد رئال بتیس به سعید عزت الهی

در حالیکه بسیاری منابع از انتقال قریب الوقوع سعید عزت الهی به تیم روستوف روسیه خبر داده اند، امروز موندو دپورتیوو گزارش داد که رئال بتیس نیز علاقمند به جذب این جوان آینده دار است.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، عزت الهی که فصل گذشته برای جوانان اتلتیکو مادرید به میدان رفت، پس از سقوط این تیم حالا قصد دارد به تیمی دیگر منتقل شود. در ابتدا صحبت از پیوستن این بازیکن به ختافه مطرح بود اما در چند روز اخیر، بسیاری از منابع از احتمال فراوان پیوستن او به روستوف روسیه خبر داده اند.

امروز همچنین موندودپورتیو گزارش داد که باشگاه رئال بتیس که به تازگی به لالیگا صعود کرده است، برای جذب عزت الهی با ختافه و روستوف وارد رقابت شده و حتی پیشنهاد خود را به مدیر برنامه های این بازیکن 18 ساله نیز ارائه داده است. حال باید دید عزت الهی از میان این سه پیشنهاد، در نهایت به کدام یک پاسخ مثبت خواهد داد.

 

 



ریوالدو باربوسا به استقلال پیوست

یک برزیلی با رویای جانواریو

ریوالدو باربوسا به استقلال پیوست

استقلال هافبک بازی‌ساز خود را از برزیل جذب کرد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو باربوسا دسوزا، هافبک برزیلی مد نظر استقلالی‌ها بعد از جلسه با مسوولان نقل و انتقالات این تیم، با آبی‌پوشان به توافق رسید.

قرار است این بازیکن در تست پزشکی باشگاه استقلال شرکت کند و بعد از تایید پزشکان رسما آبی‌پوش شود.

آبی ها که به دنبال جذب یک بازیگردان بودند بعد از حضور این بازیکن برزیلی با وی به نتیجه رسیدند. پیش از ریوالدو، استقلالی‌ها از استخدام جانواریو خاطره خوبی دارند. این بازیکن که نام ستاره بزرگ تاریخ فوتبال برزیل را دارد در تیم های بزرگی مثل سانتوس، گوارانی، پالمیراس و باهیا به میدان رفته است.

او 29 ساله است و آخرین تیمش فیگوئرنسه بوده است. بنابر اطلاعات ویکی پدیا او در دوران فوتبالش تنها 7 بار موفق به گلزنی شده است.

 

 



نکونام با سایپا قرارداد بست

کاپیتان سابق تیم ملی نارنجی‌پوش شد

نکونام با سایپا قرارداد بست

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی بالاخره به سایپا پیوست.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران که طی روزهای گذشته در مذاکره با بیت اله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا برای پیوستن به جمع نارنجی پوشان به توافق رسیده بود، قراردادش را با سایپا امضا کرد تا در فصل 95-94 با پیراهن نارنجی سایپا در لیگ برتر فوتبال کشور به میدان برود. نکونام به زودی با حضور در تمرینات سایپا به جمع شاگردان مجید جلالی ملحق خواهد شد.روابط عمومی باشگاه سایپا این خبر را تایید کرد.

 



بارسلونا

بارسلونا

براي ديدن تصاوير به ادمه مطلب برويد

 

 

 

تصاوير=ادامه مطلب

 

هر هفته با يك تيم گالري تصاويرات يك تيم اين هفته بارسلونه  هفته بعدبا شما

در بخش نظر سنجي شركت كنيد وتيم خودتان رو اول كنيد تا در گالري عكس تيم شما باشد



خبر حضور رضا حقیقی در صبا برای فوتبالی ها تعجب برانگیز بود

مدیربرنامه هایش وکالتی امضا کرد

شکایت ملوان از رضا حقیقی

خبر حضور رضا حقیقی در صبا برای فوتبالی ها تعجب برانگیز بود.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، حقیقی که هفته گذشته با ملوان به توافق رسیده بود دیشب در چرخشی ناگهانی قراردادی دو ساله با صبا امضا کرد تا زیر نظر علی دایی سرمربی سابق اش در پرسپولیس به کار ادامه دهد .

این در حالی است که ملوانی ها ادعا می کنند در هفته گذشته مدیربرنامه های وی با وکالتی که از حقیقی داشته قراردادی با ملوان امضا کرده است . یک مقام مسئول در ملوان می گوید :آقای حقیقی با ما قرارداد دارند و ما از شنیدن خبر حضور او در صبا تعجب کردیم . به هرحال ، ما قرارداد ایشان را به سازمان لیگ می فرستیم و از وی بابت کار نادرستش شکایت خواهیم کرد .

با توجه به این که مدیر برنامه های وی قرارداد حقیقی را در ملوان امضا کرده باید منتظر واکنش کمیته انضباطی به شکایت ملوان باشیم .

 

 



باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی به بازیکنان سابق خود تا اطلاع ثانوی از حضور در نقل و انتقالات محروم شد.

پرسپولیس از حضور در نقل انتقالات محروم شد

باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی به بازیکنان سابق خود تا اطلاع ثانوی از حضور در نقل و انتقالات محروم شد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، امروز نامه ای به سازمان لیگ رسید که در آن از سوی اسدی اعلام شده از فعالیت باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات با توجه به شکایات فراوان و بدهی زیاد این تیم به بازیکنان و مربیان تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود.

علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در این نامه به سازمان لیگ اعلام کرد تا اطلاع ثانوی از ارائه هرگونه خدمات به باشگاه پرسپولیس خودداری شود تا تکلیف این باشگاه با طلبکارانش مشخص شود.

در این نامه از باشگاه سپاهان، استقلال اهواز، پدیده و پیکان نیز نام برده شده است.

باید دید واکنش مدیران این باشگاه ها به نامه دبیرکل چیست و آنها چطور موفق به رایزنی در این ارتباط خواهند شد.

 

 



سازمان لیگ مهلت نقل‌وانتقالات پیش از فصل لیگ پانزدهم را تمدید کرد.

تا پنجم مردادماه؛

مهلت نقل‌وانتقالات لیگ برتر تمدید شد

سازمان لیگ مهلت نقل‌وانتقالات پیش از فصل لیگ پانزدهم را تمدید کرد.

 

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی سازمان لیگ، روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد به منظور حمایت و همکاری با باشگاه‌های لیگ برتر و بنا به پیشنهاد کمیته نقل و انتقالات و موافقت نایب رئیس فدراسیون و ریاست سازمان لیگ، مهلت نقل و انتقالات برای بازیکنان داخلی تا پایان وقت اداری مورخه دوشنبه 94/5/5 تمدید شد.

همچنین آخرین مهلت نقل و انتقالات بازیکنان نیازمند ITC با توجه به اعلام قبلی به سیستم فیفا TMS ساعت 24 روز پنجشنبه 94/5/1 است. تمامی مراحل درخواست ITC برای بازیکنان قرضی باید در بازه زمانی فوق صورت پذیرد.

مسابقات لیگ پانزدهم پنجشنبه 94/5/8 آغاز می‌شود.

 

 



یک سال بعد از خداحافظی علی کریمی از فوتبال


خدا تو را نگهدار، آقای 8

یک سال بعد از خداحافظی علی کریمی از فوتبال


 

علی کریمی، که در همه

این سال ها، محبوبترین بازیکن فوتبال ایران باقی ماند در دوسه نوبت به پرسپولیس بازگشته و دست آخر از آغوش هواداران جدا شد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، علی پروین که فوتبال را گذاشت کنار ، هیچ کس نفهمید . او بازیکن – مربی پرسپولیس ، تیم مدعی جام باشگاههای تهران در سال 65 بود که یک هفته بعد از درخشش خیره کننده در بازی هما ، در مسابقه با دارایی به میدان آمد و هرچه کرد ، حریف دفاع محکم دارایی چی ها نشد .

این یک بازی 100 هزارنفری در ورزشگاه ازادی بود ؛ از ان مسابقه ها که برای ویژه کردن اش ، چمن آزادی را بلند و کوتاه می زدند . پرسپولیس برای قهرمانی به 3 امتیاز این بازی احتیاج داشت اما زور فرشاد و کرمانی مقدم و انصاری فر و علی آقا به حریف آبی کمرنگ پوش نرسید. آن روز ، هنوز کسی نمی دانست که پروین ، کاپیتان 40 ساله پرسپولیس که غالبا بین نیمه ها به زمین می آمد ، دیگر جای خود روی نیمکت ، نفر دوم از سمت راست را ترک نخواهد کرد . او اما روی تصمیمش ماند . بازی بعدی و مسابقات بعدتر ، حتی تا بازی آخر مقابل بوتان که دیگر قهرمانی پرسپولیس مسجل شده بود . علی آقا ، روی نیمکت ماند تا قرمزها به دومین جام مهم پشت سرهم شان برسند . بله ، پروین ؛ مهم ترین فوتبالیست دودهه 50 و 60 ، اینطوری از فوتبال کنار رفت ، بی آنکه هیچ نویسنده ای درباره این تصمیم ناگهانی چیزی بنویسد ...

آن روزها ، روزهای خاصی در فوتبال ایران هستند . روزهای استیلای یک نفره بک سرمربی – رئیس – کاپیتان و مدیر به یک تیم فوتبال . چیزی که از ریشه محله ای والبته بزرگتری علی پروین می آمد که آخر سال 59 پرسپولیس را دست گرفته بود . او ، چند سال بعد ، درحالیکه اکثر مدافعان باشگاهی از تکل رفتن توی پای علی آقا شرم می کردند ، بالاخره تصمیمش را گرفت ، درحالیکه تا دین آخر در تیمش بازی کرد . خب ، شاید زیاد هم سخت نبود .بالاخره ، پروین بدون بازی کردن هم پروین بود . همان علی آقای یکه تاز ، که عرض زمین را می گرفت و با دوروبری ها سلانه سلانه می رسید تا نیمکت . تا بنشیند کنار محمود خوردبین و داور ( با اجازه انگار) سوت آغاز را بزند . این یک سلوک سلطانی بود؛ آنقدر پررنگ که فرقی نکند داخل زمین یا کنار آن ؛ پروین تیتر یک بود . آنقدر که حتی بعد از حذف کامل از فوتبال ایران در بازگشت مجدد ، کل جاده مخصوص را به خاطرش آذین ببندند . این همان فصلی بود که یک ستاره جوان بعد از آشوب یک بازی فوتسال به پرسپولیس می آمد؛ علی کریمی. او ، با حرکت دست به سمت استقلالی های سالن 12 هزارنفری در ذهن بینندگان تلویزیون مانده بود ؛ البته کمی بعد از آنکه با دریبلهای اعجاب آور ، فتح را قهرمان جام رمضان کرده بود.

علی کریمی. چقدر کم طول کشید که عشقی های آزادی، او را به سینه خود کوک بزنند. همان اول فصل، بعد از گلزنی در 4 بازی پیاپی و شاهکارهای انفرادی در مسابقه با پاس و تراکتور ... از آن روزها ، عمری گذشته . او ، دفاع چپ ، مدافع آخر ، هافبک نفوذی و مهاجم تیم هایی بوده که در آن بازی کرده . از ایران به امارات و آلمان و قطر رفته و در ایران پیراهن تیم های پرطرفداری مثل تراکتورسازی را به تن کرده است ؛ و البته از خاطر نبریم که حضور یکه اش برای بلندآوازه شدن تیم نوپای استیل آذین کافی به نظر می رسیده است . کریمی ، که در همه این سال ها ، محبوبترین بازیکن فوتبال ایران باقی ماند در دوسه نوبت به پرسپولیس بازگشته و دست آخر ناکام ازآغوش هواداران جدا شده ، انگار که طلسمی به پایش بوده تا با تیم همیشگی اش جامی نبرد . پس ، یک سال بعد از خداحافظی احساسی آخر بازی مقابل سپاهان ، او پارسال در چنین روزی تصمیمش را در یک یادداشت بلند علنی کرد . خیلی کوبنده ؛ با این جمله که میخ را به دیوار کوبیدم و کفش هایم را آویختم . تصمیمی نه چندان خوشایند برای همه ما ، اما گریز ناپذیر برای همه قهرمان ها ؛ حتی او که سال ها - سال ها ؛ نگاه کا را به سوی خود کشاند . با دریبل ها ، مهارت یکه یک نسل تماشایی ، با جملات تند و مصاحبه های آتشین و البته مخالف خوانی ها . شبیه همه آن هایی که به راز جذابیت آشنایند.

مورد عجیب علی ، از دست دادن جام های قهرمانی است و اعطایش به دیگران . او اما ، در میدانی دیگر همه عناوین را به کف آورد . جایی که ما بودیم ؛ بی اعتنا به همه بازیکن هایی که جام بالای سر می بردند و اما از ما نبودند . همان هایی که نمی توانیم دوستشان بداریم . آنها دل ما را نلرزاندند ، نبض ما را به دست نگرفتند و آن طور نبودند که حتی راه رفتن شان به دل ما بنشیند . حتی وقتی خطاکارانه ، لگد زیر ساک پزشکی کادرتیم ملی زد از او متنفر نشدیم . مثل عزیزکرده ای که باید به خوبی هایش بخشید . خوبی ها ؛ چیزی که از علی به ذهن ما مانده.

آدم ها باید فرزند عصر خودشان باشند . عصر ما با او زیباتر بود ؛ اگرچه فرار و شوت زیبایش در بازی آ اس رم زیر تاق دروازه نشست تا کمی حسرت هم باقی باشد . حسرتی به این اندازه که علی کریمی پای دیوار آسیا ماند و دستش به طلاترین توپ دنیا نرسید . حیف . حیف تو . تو را خدا نگهدار ....

پژمان راهبر


رحمتی: نفهمیدم پسرم کی 7 ساله شد

دروازه بانی تیم ملی جسارت می خواهد

رحمتی: نفهمیدم پسرم کی 7 ساله شد

مهدی رحمتی دروزاه بان استقلال با حضور در برنامه خندوانه سکوتش را شکست.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی رحمتی در این برنامه گفت: دوست نداشتم دروازه بان باشم به همین دلیل اولین پستی که در فوتبال بازی کردم دفاع راست بود بعد به هافبک راست رفتم و در آخر هم فوروارد و در نهایت دوباره به عقب برگشتم. در یک بازی دروازه بان تیممان نیامده بود من را که قدبلندتری از بقیه داشتم را گذاشتند درون دروازه، خیلی خوب دروازه بانی کردم بعد از آن دیگر گلر شدم.

وی در رابطه با این سوال که آیا تاکنون گلی به ثمر رسانده است گفت: بله، با پنالتی گل زدم و حس خیلی خوبی دارد، همیشه گل می خوری یکبار هم گل بزنی لذت بخش است.

رحمتی درباره حساس ترین پست بازی برای یک بازیکن گفت: دروازه بانی حساس ترین پست فوتبال است، شاید پشت بقیه بازیکنان کسی باشد که بخواهد توپ را برگرداند اما پشت دروازه بان دیگر کسی نیست که بخواهد این کار را بکند.

وی در رابطه با این سوال که به خود چه نمره ای می دهد گفت: به خودم نمی توانم نمره بدهم اما فکر می کنم اگر بخواهم به خودم نمره ای بدهم، می توانم به خود بین 15 تا 17 دهم.

او در رابطه با دلخوری از کی روش و کفاشیان گفت: از کی روش دلگیری ندارم اما از کفاشیان شاید داشته باشم. ببینید وقتی بازیکنی ملی پوش می شود باید از خیلی چیزها مانند خانواده خود بگذرد، همین پسرم را هیچوقت نفهمیدم کی هفت ساله شد، وقتی به دنیا آمد من اصلا نبودم چون بازی با ازبکستان را در ازبکستان داشتیم. کلا آدمی هستم که دوست دارم حقیقت را بگویم و از دروغ بیذارم، حتی اگر به ضررم تمام شود.

دروازه بان استقلال در مورد این سوال که آیا تاکنون در یک بازی سوتی داده است یا خیر گفت: تاکنون برای من پیش آمده است که سوتی بدهم، البته در بازی های کم اهمیت بچه ها یه نیشخند می زنن رد می شوند. یادم می آید ما با الریان قطر بازی داشتیم، پسر کوچکم مشکلی داشت و در بیمارستان بود، قبل از آن بازی من رفتم و دندان هایم را چک کردم و یکی از دندان ها را که عصب کشی نیاز داشت، بعد از انجام دادن آن ما به سمت قطر رفتیم، از داخل هواپیما درد دندانم شروع شد و در طول آن روز من 60 تا 70 قرص ژلوفن خوردم تا درد دندانم کم شود که آخر هم روی من تاثیر گذاشت و در بازی با الریان یک اشتباه بد کردم که منجر به گل شد و چون همه تیم می دانستند چه شرایطی دارم به رویم نیاوردند.

او در مورد مهمترین فاکتورهای یک دروازه بان گفت: در دروازه بانی پشتکار و جسارت خیلی مهم است، مثلا در بازی های ملی خیلی مهم است، چون می دانید که هفتاد هشتاد میلیون نفر نمی خواهند این دروازه باز شود بنابراین فشار زیادی به آن گلر وارد می شود، باید جسارت کافی را برای این کار داشته باشد. زمانی هم هست که احتمال دارد دقیقه یک گل بخوری، باید 90 دقیقه دیگر در همان دروازه بایستی. شما باید تلاش می کنی تا آن اتفاق از ذهنت پاک شود.

رحمتی راجع به محل تولد خود گفت: در نازی آباد به دنیا آمدم و در خانی آباد بزرگ شدم و با دوستان قدیمی ام هنوز هم ارتباط دارم. به مرگ فکر نمی کنم اما همیشه آمادگی مرگ دارم.

دروازه بان سابق تیم ملی در پایان گفت: دوست دارم به نیت امام هشتم هشت خانواده که تا به الان نتوانستند به زیارت حرم امام رضا بروند را برای زیارت به مشهد کمک کنم.

 

 



حمله مدیربرنامه کاسیاس به کی روش

ه بهانه انتقاد از فلورنتینو پرز

حمله مدیربرنامه کاسیاس به کی روش


سانتوس مارکز، مدیربرنامه های ایکر کاسیاس، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید را به ‏تبعیض قائل شدن علیه بازیکنان سیاه پوست متهم کرد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، فروش کلود ماکله له، یکی از بحث برانگیزترین تصمیمات فلورنتینو پرز در ‏زمان ریاستش در باشگاه رئال مادرید بود؛ ضمن اینکه در زمان او بود که ساموئل اتوئو به دلیل کم ‏توجهی، تصمیم گرفتن راهی مایورکا شود و بعدا در بارسا به یک ستاره تمام عیار تبدیل شد.‏
مارکز به آ.اس گفت:" او به ماکله له هیچ احترامی نگذاشت. فلورنتینو بازیکنان سیاه پوست را دوست ‏ندارد. او نژادپرست نیست اما بازیکنان سیاه پوست را دوست ندارد. ‏
من در مورد ساموئل اتوئو هم با او درگیری پیدا کردم. اتوئو به اندازه فیگو کهکشانی بود اما به خاطر ‏رنگ پوستش رئال را ترک کرد."‏
مارکز همچنین پرز را متهم کرد که از بازیکنان مورد علاقه اش حمایت ویژه می کند و مربیان تیم را ‏برای استفاده از آنها تحت فشار قرار می دهد:" بازیکنان تیم می دانند که چه کسانی مورد علاقه پرز هستند ‏و مربیان هم می دانند. تنها اختلافی که او با آنچلوتی داشت در مورد گرت بیل بود. او فکر می کند بیل ‏بهترین بازیکن دنیاست.‏
بازیکن دیگر کریم بنزماست. او هیگواین، دی ماریا و ویسنته دل بوسکه را رد کرد؛ در حالی که هیچ یک ‏از آنها بد نبودند. دل بوسکه همه جام ها را برده بود اما پرز مربی خوش تیپی مثل کی روش را به خدمت ‏گرفت که تیم را نابود کرد."‏


پرتغال5-تاهيتي3(فينال فوتبال ساحلي)

پرتغال5-تاهيتي3(فينال فوتبال ساحلي)

 

پرتغال5-تاهيتي3(فينال فوتبال ساحلي) براي دانلود فيلم روي لينك زير كليك كنيد

Downloadبراي دانلود كليك

 



بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا شد

با پشت سر گذاشتن لاپورتا، فریکسا و بندیتو

رسمی:بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا شد


جوزپ ماریا بارتومئو با کسب 54.63 درصد آرا، بار دیگر به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، در این انتخابات که 47080 نفر از درصد واجدان شرایط در آن شرکت کردند، بارتومئو توانست با پشت سر گذاشتن سه رقیب خود، برای 6 سال آینده به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شود.
همان طور که انتظار می رفت خوان لاپورتا جدی ترین رقیب بارتومئو بود که البته تنها 33.03 درصد آرا ‏را به خود اختصاص داد. بندیتو و فریکسا، دو کاندیدای دیگر هم به ترتیب 7.17 و 3.7 درصد آرا را به ‏خود اختصاص دادند.‏
بارتومئو که تا 18 ماه قبل نایب رئیس باشگاه بارسلونا بود، بعد از استعفای ساندرو روسل به عنوان رئیس ‏باشگاه انتخاب شد و با توجه به قهرمانی سه گانه بارسا در این فصل، شانس زیادی برای انتخاب مجدد به ‏دست آورد.‏


قرعه‌ ما سخت و قرعه سپاهان عجیب است

گل‌محمدی:

قرعه‌ ما سخت و قرعه سپاهان عجیب است


یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن اصفهان عنوان کرد قرعه سختی به ذوب آهن خورده در حالی که سپاهان 4 دیدار خانگی دارد، کمی عجیب است.


 

گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: آقای جلالی پیشنهاد تغییر لیست تیم ها از 18 نفره به 20 نفره را داده است، من می خواستم از پیشنهاد ایشان حمایت کنم و بگویم با این شرایط جوان های بیشتری به فوتبال راه پیدا می کنند. در فوتبال روز دنیا هم همین طور است، امیدوارم که سایر مربیان لیگ و مسوولین هم نظر مثبت داشته باشند و این شرایط تغییر کند.

اردوی ترکیه
خوشبختانه اردوی خوبی در ترکیه داشتیم و فکر می کنم برای حضور در لیگ برتر آماده هستیم. ما 8 روز در ترکیه اردو زدیم و دیداری با تیم های فنرباغچه و همچنین بلواسپورت داشتیم. بازی های بین المللی خیلی به تیم ها کمک می کند و ما در این دو دیدار تجربیات خوبی به دست آوردیم، نتیجه برای ما مهم نبود و بیشتر قصد ما پیدا کردن نقاط ضعف و قوت خودمان بود تا بتوانیم آنها را تا پیش از شروع لیگ پوشش بدهیم. در هر صورت ما سعی کردیم به جای بازیکنانی که از ما جدا شدند، بازیکنان جدیدی بگیریم و میانگین سنی ما هم به نسبت گذشته دو، سه سال جوان تر شد که این همان روند جوانگرایی فصل گذشته را ادامه می دهد.

درس هایی که بازی فنرباغچه گرفتیم
شما در مورد باخت پرگل مقابل فنرباغچه و تفاوت سطح فوتبال ایران و اروپا سوال می کنید، باید بگویم که به هر حال یکسری فرق ها وجود دارد. استراتژی فنرباغچه خیلی متفاوت بود اما ما در این دیدار سعی کردیم مثل زمانی که در لیگ ایران بازی می کنیم عمل کنیم، یعنی پرس از جلو و تیم را تهاجمی چیده بودیم که این مساله ریسک را بالا می برد شاید فاصله فوتبال ایران با تیم فنرباغچه 7 گل نباشد اما ما دنبال نتیجه نبودیم چون می توانستیم تیم را دفاعی بچینیم و به دنبال ضدحملات باشیم و قطعا نتیجه بهتری رقم می خورد اما ما می خواستیم روی کار خودمان تمرکز کنیم و همان استراتژی که در لیگ ایران داریم را دنبال کنیم اما خب، تیمی مثل فنرباغچه بازیکنان خوبی جذب کرده، همانطور که گفتم ما ریسک کردیم و آنها هم تقریبا از تمام موقعیت هایشان استفاده کردند. یعنی فنرباغچه 8، 9 موقعیت گلزنی داشت که توانست 7 گل به ذوب آهن بزند. در مقابل ما هم 3، 4 موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم البته ما خودمان نتیجه ای که رقم خورد را باور نمی کردیم 7 گل بخوریم اما این بازی درس های خوبی به ما داد و ما از آنالیز آن استفاده خوبی کردیم. بازی دوم مان با تیم دسته اول بلواسپورت ترکیه بود که توانستیم با 3 گل آنها را شکست بدهیم، در کل ما به دنبال نتیجه نبودیم و فکر می کنم آمادگی خوبی کسب کردیم.

مسلمان به پرسپولیس کمک می کند
من واقعا از انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس خوشحال شدم و فکر می کنم این انتقال هم برای محسن خوب باشد و هم پرسپولیس او تجربه خوبی در این تیم داشته و فکر می کنم بتواند به پرسپولیس کمک کند. من هم برای او، هم برای پرسپولیس در لیگ امسال آرزوی موفقیت می کنم.

تعطیلات وحشتناک در لیگ برتر
متاسفانه سال گذشته از لحاظ برنامه ریزی سال خوبی نداشتم تعطیلات زیاد و وقفه های طولانی به کیفیت لیگ ضربه زد. من می بینم که در این فصل هم برنامه با گذشته فرقی نداشته و در دی ماه یک تعطیلات وحشتناک 58 روز در لیگ وجود دارد که در آماده سازی تیم ها تاثیرگذار است و هزینه زیادی هم برای باشگاه ها دارد و درصد آسیب دیدگی را هم بالا می برد. من امیدوار بودم با تجربه پارسال امسال برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و تعطیلات کمتر باشد اما متاسفانه می بینیم که زمان این تعطیلات حتی از زمان آماده سازی تیم ها برای شروع فصل هم بیشتر است. این موضوع در هیچ جای دنیا وجود ندارد نمی دانم در این مورد چه باید بگویم، فکر کنم باید بسازیم و بسوزیم.

قرعه عجیب ذوب آهن و سپاهان
شروع لیگ برای ما خیلی سخت است، بازی اول ما مقابل ملوان خارج از خانه است بعد یک دیدار در اصفهان داریم و پس از آن باید به تهران بیاییم تا در دو بازی پیاپی با استقلال و پرسپولیس روبه رو شویم. فکر می کنم این قرعه کشی در شروع فصل عجیب بود چون در ابتدای لیگ معمولا مسابقات بیرون از خانه فشار زیادی به تیم ها وارد می کند. این در حالی است که تیم سپاهان 4 بازی نخست خودش را در خانه در اصفهان برگزار می کند اما کار برای تیم هایی مثل ما سخت می شود. شروع لیگ معمولا حساسیت بالایی دارد، ما فصل گذشته هم آغاز خوبی نداشتیم و امیدوارم به آن شرایط گذشته برنگردیم. به هر حال ما باید با همه تیم ها بازی کنیم داخل خانه و خارج خانه ندارد، به هر صورت این قرعه ای است که برای ما اتفاق افتاده و ما باید با تلاش بیشتر از پس آن بربیایم.

هنوز زود است از قهرمانی حرف بزنیم
شما در مورد حساسیت ها روی ذوب آهن به نسبت فصل گذشته سوال می کنید، من که چیزی احساس نمی کنم. فشاری روی ما نیست. ما باید مثل پارسال ادامه دهیم البته فکر می کنم هنوز برای صحبت کردن در مورد اینکه ما مدعی اول قهرمانی باشیم زود است چون تیم های دیگر خودشان را تقویت کرده اند و هنوز لیگ شروع نشده که ببینیم هر تیمی چه عملکردی دارد و حداقل باید تا نیم فصل جلو برویم هر چند که یکسری تیم ها مثل استقلال، تراکتور، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و نفت تیم های مدعی هستند اما با توجه به تغییراتی که اتفاق افتاده هنوز زود است که درباره آنها صحبت کنیم مثلا نفت بازیکنان گرانقیمتی خریده است، سپاهان تیم خودش را حفظ کرده، تراکتورسازی با جذب بازیکنان خودش را تقویت کرده است یا استقلال و پرسپولیس که علاوه بر تقویت بر حضور تماشاگران انبوه هم بهره می برد. فکر می کنم البته تا نیم فصل حداقل باید برای صحبت در این مورد صبر کنیم.

مسوولین نباید از گرفتن حق پخش تلویزیونی کوتاه بیایند
در مورد حق پخش تلویزیونی باید بگویم من نمی دانم چرا تلویزیون که یک رسانه ملی است نمی آید با پرداخت هزینه حق پخش به باشگاه ها به پیشرفت فوتبال کمک کند و در این مساله کوتاهی می کند و بقیه هم نسبت به حل آن بی توجهی می کنند. این حق فوتبال است و باید به آن اهمیت داده شود. در همه جای دنیا هم این مساله وجود دارد، مسوولین نباید کوتاه بیایند و باید این مشکل قبل از شروع لیگ حل شود.

 

 



بنیتس و آغاز امپراطوری گرت بیل در رئال مادرید


یادداشت

بنیتس و آغاز امپراطوری گرت بیل در رئال مادرید


رئال مادرید روز گذشته در ملبورن، اولین بازی خود با مربیگری بنیتس را مقابل آ اس رم برگزار کرد و پس از تساوی بدون گل در جریان 90 دقیقه، در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، از اولین بازی رئال مادرید در دوران جدیدش زیر نظر بنیتس، می توان دریافت که این مربی در دوران تعطیلات، چه نقشه هایی برای رئال طرح ریزی کرده و پس از چندین جلسه تمرینی، چه ایده هایی برای فصل 2015-2016 در سر دارد.
از بازی مقابل رم می توان اینگونه برداشت کرد که بنیتس دوست دارد رئال مادرید او، روی کاکل گرت بیل بچرخد و همه چیز حول محور او باشد. هنوز نمی توان بطور قطع گفت که این ایده و تفکر مستقیم خود بنیتس است یا دستورها از بالا به او رسیده اما آنچه مسلم است اینکه، او روز گذشته بیش از هر بازیکن دیگری به گرت بیل لطف کرد و تاکتیک او کاملا در خدمت این ستاره ولزی بود.


همه چیز از سفر بنیتس به ولز پیش از برگزاری بازی تیم های ملی ولز و بلژیک در کاردیف شروع شد. بنیتس پس از منصوب شدن به عنوان سرمربی رئال، با همه بازیکنان این تیم تماس گرفت و با آنها صحبت کرد اما با تنها کسی که از نزدیک دیدار کرد، گرت بیل بود. ملاقات او با بیل در هتل سنت دیوید کاردیف، در زمان خود بازتاب گسترده ای داشت و روز گذشته نیز همه گمانه زنی ها در آن مورد تایید شدند. اینگونه می توان گفت که حالا عصر تازه ای برای گرت بیل در رئال مادرید شروع شده است.



گرت بیل روز گذشته در همان پستی بازی کرد که همیشه بدان علاقه داشت. بیل مقابل رم، در میانه زمین و پشت سر خسه بازی می کرد. سال ها در تاتنهام بیل را در همین نقطه مشاهده کرده بودیم.او در تیم ملی ولز نیز در چنین پستی به بازی گرفته می شود.
بیل روز گذشته بیش از هر بازیکن رئال صاحب موقعیت گلزنی شد. سه فرصت گلزنی از طریق ضربه سر، یک شوت با پای راست و یک شوت با پای چپ. بنیتس در نشست خبری پس از بازی مقابل رم در مورد بیل به خبرنگاران چنین گفت:" اینکه بیل پشت سر مهاجمان و درمیانه های زمین بازی کند، یک شیوه امتحانی نبود. این می تواند پست همیشگی بیل در رئال باشد اگر او در این منطقه جواب بدهد و خودش هم راضی باشد."
جمله آخر بنیتس نشان دهنده این است که او و تیم فنی اش تا چه اندازه به رضایت ستاره ولزیشان اهمیت می دهند.مساله ای که چندان مورد توجه کارلو آنچلوتی (سرمربی قبلی رئال)قرار نداشت. بدون شک این اظهارنظر بنیتس، مورد توجه بیل و مدیر برنامه هایش قرار خواهد گرفت. ایجنت بیل فصل گذشته صراحتا در مصاحبه ای به انتقاد از شیوه های تاکتیکی آنچلوتی پرداخته و بازیکنان رئال را نیز متهم به نادیده گرفتن بیل در زمین مسابقه کرده بود.




بیل روز گذشته 55 دقیقه در زمین حضور داشت. 10 دقیقه بیشتر از هر بازیکن دیگر رئال مادرید. این هم می تواند نشانه ای دیگر از اهمیتی باشد که بنیتس برای او قائل است. ستاره ولزی روز گذشته بیش از همیشه صاحب توپ شد و در نیمه جلوی زمین، تقریبا بازیکن آزاد و همه کاره رئال بود.

او در میانه زمین مستقر شده بود و مشخص بود که از بازی خود در حال لذت بردن است. در نیمه اول و در ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم، او فعال ترین بازیکن رئال در زمین بود. همکاری بیل با ایسکو در میانه زمین در همان 10 دقیقه نیمه دوم، جالب و تماشایی بود. حتی یکی از این همکاری ها منجر به خلق یک موقعیت بسیار خوب گلزنی از سوی بیل شد.

هر سه موقعیت بیل، بهترین موقعیت های گلزنی رئال نیز بودند. ضربه سر او به تیر دروازه برخورد کرد و دو شوت او که یکی از 35 متری بود، می توانستند به گل تبدیل شوند. بیل بدشانس بود که توپ های او راهی به دروازه رم پیدا نکردند اما واضح بود که پست جدید بیل، به او برای خلق موقعیت های گل، کمک بیشتری می کند.

بیل وقتی در میانه زمین حضور دارد، منشا خدمات بیشتری برای هم تیم های خود نیز می شود. او هرگاه خود شانس گلزنی ندارد، خیلی خوب و با مهارت، مهاجمان تیمش را صاجب موقعیت گلزنی می کند. در مقابل رم البته در یک صحنه او بازهم باعث دلخوری رونالدو شد. اتفاقی که فصل گذشته در چند مورد شاهد آن بودیم. او در موقعیتی که می توانست بین پاس به رونالدو و شوتزنی، یکی را انتخاب کند، ترجیح داد خودش به توپ ضربه بزند که باعث نارضایتی رونالدو شد.


البته پیش از آن صحنه، او در چند مورد اقدام به انجام چند سانتر خطرناک روی دروازه رم کرده بود که رونالدو نتوانست از آنها بهره لازم را ببرد. بازی روز گذشته رئال مادرید مقابل رم، اگرچه یک بازی صرفا دوستانه محسوب می شد اما حاوی یک نکته بسیار مهم بود: گرت بیل بالاتر از ایسکو، مودریچ و خامس،در ایده های تاکتیکی سرمربی جدید، بازی ساز اول رئال مادرید است.

پابلو پولو: مارکا
ترجمه : رضا سیف

 

 



قلعه‌نویی و دایی قهرمان قهرمانان!

چرا بازگشت ژنرال و شهریار به لیگ مهم است

قلعه‌نویی و دایی قهرمان قهرمانان!


بازگشت علی دایی وقلعه نویی باعث شد تا اعتبار عددی در لیگ حفظ شود.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی وقلعه نویی روی هم صاحب 10 قهرمانی در مسابقات لیگ وجام حذفی طی 13 سال گذشته شده اند.

البته قلعه نویی 5 قهرمانی لیگ و2 قهرمانی جام حذفی ودایی یک قهرمانی لیگ و2 قهرمانی جام حذفی به دست آورده اند.

به جز این 2 نفر در مسابقات فوتبال لیگ برتر نفراتی چون علی پروین، فرهاد کاظمی، مجید جلالی، فرانچیچ، قطبی، کرانچار و حسین فرکی هم قهرمان لیگ شده اند که جلالی وفرکی در لیگ هستند وفرهاد کاظمی در صورت بقای راه آهن در لیگ ماندنی خواهد بود .

از دسته مربیان قهرمان جام حذفی در دوران حرفه ای فوتبال به جز قلعه نویی ودایی افراد دیگری هم قهرمانی را تجربه کرده اند که مجید جلالی، گربکندی، فرهاد کاظمی، لوکا ، ابراهیم زاده، پرویز مظلومی، کرانچار ، تونی وگل محمدی این افراد هستند.

در مجموع مهمترین مربیان قهرمان در فوتبال دوران حرفه ای ما، افراد مورد نظر هستند وقطبی، کرانچار، فرانچیچ، علی پروین، گربکندی، لوکا، ابراهیم زاده، قهرمانان غایب لیگ وجام حذفی در فوتبال امسال هستند که بین آنها پروین دیگر کار نمیکند واحتمال حضور ابراهیم زاده در فوتبال امروز ایران بیشتر از دیگران است.

بعد از قلعه نویی با 10 قهرمانی در لیگ وجام حذفی، نفراتی که بیش از یک قهرمانی در لیگ وجام حذفی ایران دارند عبارتند از ، علی دایی(3 قهرمانی)، فرهاد کاظمی(2 قهرمانی)، مجید جلالی(2 قهرمانی)، حسین فرکی(2 قهرمانی) ولوکا بوناچیچ وخلاصه کرانچار ، که این 7 نفر بهترین مربیان فوتبال ما در لیگ برتر بوده اند که بین آنها لوکا وکرانچار در لیگ غایبند وامکان غیبت کاظمی هم وجود دارد.

 

 



مظلومی: با تعویق لیگ برتر موافقم

مظلومی: با تعویق لیگ برتر موافقم


پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان کماکان به دنبال تقویت استقلالی ها در لیگ برتر است.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی استقلال که حالا آرام آرام ترکیب اصلی تیمش را از خلال تمرینات مستمر و بی حاشیه پیدا می کند درباره حضور دو بازیکن خارجی در استقلال گفت: بازیکن برزیلی امروز وارد ایران شده و بازیکن کروات هم دوشنبه به تهران می آید. من باید هر دوی این بازیکنان را در تمرین ببینم و شرایطشان را بسنجم که اگر خوب بودند به تیم اضافه بشوند. این را هم بگویم که برای انتخاب فیلم به تنهایی ملاک من نیست.

مظلومی درباره سن و سال بالای مهاجم کروات شاغل در لیگ آلبانی هم می گوید: درست است که ایشان 33 سال دارد اما ما می خواهیم یک فصل از حضورش استفاده کنیم و اگر در شرایط خوب باشد، انتخابش می کنیم. او با تیمش در لیگ اروپا بازی می کند و نمی تواند زیاد در ایران بماند و باید فوری درباره او تصمیم بگیرم.

سوال بعدی ما از سرمربی استقلال درباره موضوع تعویق احتمالی رقابت های لیگ برتر است که او اینطور جواب می دهد: من هم موافق تعویق لیگ برتر هستم. امسال شرایط خاصی بر تیم ها حاکم بود و تقریبا همه باشگاه ها دیر شروع کردند. به نظر من با توجه به شرایط و با در نظر داشتن اینکه ما و همه تیم ها برای آمادگی به زمان بیشتری احتیاج داریم، بد نیست که شروع مسابقات کمی به تاخیر بیافتد. به هر حال هدف از برگزاری لیگ کیفیت است و این مساله می تواند به بهبود شرایط تیم ها از نظر کیفی کمک کند.

 

 



برچسب ها : ,,,,,

فرانسه به مدال طلای لیگ جهانی رسید


با شکست صربستان

فرانسه به مدال طلای لیگ جهانی رسید


تیم ملی والیبال فرانسه با پبروزی مقابل صربستان به مدال طلای لیگ جهانی 2015 رسید.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال فرانسه با پبروزی 3 بر صفر مقابل صربستان به مدال طلای لیگ جهانی 2015 رسید. این در حالی است که فرانسوی‌ها مدتی قبل با قهرمانی در مسابقات سطح 2 به جمع 6 تیم برتر راه یافته بود.

تیم ملی فرانسه که در لیگ جهانی تنها یک باخت مقابل آمریکا داشت در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر 23 بر تیم ملی صربستان غلبه کرد و برای نخستین بار به مدال طلا و جایزه یک میلیون دلاری رسید. جایزه 500 هزار دلاری تیم دوم نیز به شاگردان نیکولا گربیچ تعلق گرفت.

در این بازی، الکساندر آتاناسیویچ 10 امتیاز برای صربستان و آنتونین روزیه 17 امتیاز صربستان کسب کردند.

 



برچسب ها : ,,,,,
.